που ειμαι οταν ειμαι εδω;

Η φωτογραφία μου
που εισαι; | εδω.. | define εδω | in_situ ENA BLOG ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΔΩ ΤΟΥ.Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ-ΧΩΡΟΥ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΟΠΤΙΚΕΣ.Η ΣΤΙΓΜΗ

13.9.08

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΝ_SITU

Επι τόπου ο λόγος

Ο χώρος και ο χρόνος είναι δυο έννοιες που δεν ορίζονται με ακρίβεια. Πάντως όχι όταν θέλει κανείς να παίξει με μεταβλητές ώστε να κατανοήσει σε ποιό "εδώ" βρίσκεται. Τα "εδώ" του κόσμου μας είναι πολλά και έχουν σχέση με το μέγεθος, την κλίμακα, το σύστημα αναφοράς, τη σχέση με τον πραγματικό κόσμο, την τεχνολογία και πολλά άλλα.Ο πιο σημαντικός, όμως, παράγοντας είναι η χρονική στιγμή στην οποία αναφέρεται το εδώ.

Άλλωστε η στιγμή απο μόνη της δεν είναι ένα "εδώ"?

Σχετικές σκέψεις:
Η ταυτόχρονη παρουσία σου σε παραπάνω από ένα "εδώ"
το πάγωμα της στιγμής
μια στιγμιαία ακτινογραφία χώρου.
η λογική της polaroid,
και κυρίως η σχέση της στιγμής με το εδώ..

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εδώ που είσαι ήμουνα καιεδώ που είμαι θα ρθεις........
Σοφά λόγια για κάθε χωρική και χρονική στιγμή.

Ανώνυμος είπε...

Να ζήσουν οι ΧΩΡΟ-ΤΑΚΤΕΣ! Αυτοί ξέρουν!!!!

Ανώνυμος είπε...

"οι επιτόπιες έρευνες ολοκληρώθηκαν άκαρπες"
(από μεταμεσονύκτο δελτίο ειδήσεων ραδιοφωνικού σταθμού)

Ανδρομέδα είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Είναι μάλλον μάταιο να αναφερόμαστε σε χρονικές στιγμές καθώς η συζήτηση θυμίζει Βαβέλ.
-"Στις 12.05 ξεκίνησα με το αεροπλάνο...κ τώρα είμαι αλλού και είναι 11.05"
-"Ταξιδεύω καθημερινά Γαλλία-Αγγλία και έχω χαθεί στις ζώνες της ώρας"
και ξάφνου εμφανίζονται και τα διαφορετικά ημερολόγια..τελικά μόνο για χρονικές διάρκειες μπορούμε να μιλάμε.