που ειμαι οταν ειμαι εδω;

Η φωτογραφία μου
που εισαι; | εδω.. | define εδω | in_situ ENA BLOG ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΔΩ ΤΟΥ.Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ-ΧΩΡΟΥ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΟΠΤΙΚΕΣ.Η ΣΤΙΓΜΗ

8.2.08

χορό(ντα)ς στα ρουχα μου


Ο ΧΩΡΟΣ γύρω μου ΕΛΑΣΤΙΚΟΣ.Προσπαθώ να χωρέσω αλλά παίρνει τι μορφή μου. Είναι ένα όριο μου; Κάθε άνθρωπος παράγει τον δικό του χώρο. Ο καθένας τόσο διαφορετικός και μόνος του, ένας προσωπικος χορός. Η κίνηση και η δράση ειναι αυτή που παράγει τον χώρο. Και όλα αυτά τα "εδώ" δημιουργούν έναν ενδιάμεσο χώρο, όπου τα μέσα είναι έξω, το "εδώ" είναι "εκεί" και το αντίστροφο.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ama fantastw ton eauto mou ws ena orthogwnio paralilogramo...to eumbadon mou tha itan vasi epi ipsos...opote o xwros pou tha epiana...tha itan..hm...186 epi... 30..tote pianw sto xwro... 558,8 tetragwnika cm. :)

plants VS anunaki είπε...

Ο χώρος είναι 3 διαστάσεις.

Το "που είμαι όταν είμαι εδώ" δεν έχει μόνο χωρική έννοια (που) αλλά και χρονική (όταν).

Είναι δηλαδή μια έκφραση που προσπαθεί να αντιληφθεί την ύπαρξη μας και την δράση μας στις 4 διαστάσεις. (4η διάσταση είναι ο
χρόνος)

Όμως οι διαστάσεις είναι άπειρες,άσχετα αν ο άνθρωπος μπορεί να αντιληφθεί μόνο 4.

Οι επιστήμονες μέσω ενός μαθηματικού πλαισίου αναπτύσσουν μια θεωρία που ονομάζεται "μοντέλο βαρύτητας τύπου ΙΙ". Η συγκεκριμένη θεωρία υποστηρίζει ότι το ορατό σ' εμάς σύμπαν αποτελεί μια μεμβράνη ενσωματωμένη σ' ένα μεγαλύτερο σύμπαν. Το "μεμβρανώδες σύμπαν" αποτελείται από 5 διαστάσεις (4 διαστάσεις στο χώρο συν το χρόνο) σύμφωνα με τους επιστήμονες.

Το Βίντεο αυτό (κλικ εδώ) προτρέπει να φανταστούμε την ύπαρξη...10 διαστάσεων!

Ανώνυμος είπε...

Η ελαστικότητα, η ευκαμψία, η πλαστικότητα, η επικήκυνση, η ευρυχωρία, η παράταση, είναι ιδιότητες που διευκολύνουν τη ζωή μας μέσα στο χώρο και στο χρόνο, μέσα στα ρούχα μας, στη ζωή μας. Ας είμαστε χαλαροί ρε παιδιά, κάνει καλοοοοοοο!!!