που ειμαι οταν ειμαι εδω;

Η φωτογραφία μου
που εισαι; | εδω.. | define εδω | in_situ ENA BLOG ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΔΩ ΤΟΥ.Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ-ΧΩΡΟΥ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΟΠΤΙΚΕΣ.Η ΣΤΙΓΜΗ

12.12.07

- ωχ..αργησα! συγνωμη...περιμενεις ωρα;
- δεν πειραζει....εδω καθομουν και χαζευα...
- πω πω!κοιτα κοσμος!
- ναι και οι πιο πολλοι ειναι αγνωστοι.
- για πες, τι νεα; καιρο εχουμε να τα πουμε...
- κατσε λιγο.. ερχομαι! πεταγομαι να παρω τσιγαρα.







- μ'αρεσει που ελεγες θα το κοψεις..
- ε! το κοψα για λιγο και τωρα τελευταια
ξαναρχισα.
- γιατι ετσι;
- ε μωρε χωρισα ..
- ωχ. γιατι;
- ασε. δε μου φερθηκε καλα.
- τι εγινε;

γιατι δε μιλας;

περασε και η ωρα κι εχω μαθημα. φιλια!

5 σχόλια:

Unknown είπε...

In-situ σημαίνει'φυσική θέση'. Μπορεί να καθορίσει κανείς τη φυσική του θέση; Πώς; Πού; Πότε; Γιατί; Έχοντας υπόψη την έννοια του χωροχρόνου αναλογίζεται κανείς και αυτήν της φυσικής θέσης μας. Είναι τελικά συγκεκριμένη ή απροσδιόριστη; Προσωπικά πιστεύω πως ο άνθρωπος είναι φύσει και θέσει ελεύθερος!!!

lina είπε...

Σήμερα φόρεσα ένα ζεστό κόκκινο αίμα
σήμερα οι άνθρωποι μ’ αγαπούν
μια γυναίκα μου χαμογέλασε
ένα κορίτσι μου χάρισε ένα κοχύλι
ένα παιδί μου χάρισε ένα σφυρί,
Σήμερα γονατίζω στο πεζοδρόμιο
καρφώνω πάνω στις πλάκες
τα γυμνά άσπρα ποδάρια των περαστικών
είναι όλοι τους δακρυσμένοι
όμως κανείς δεν τρομάζει
όλοι έμειναν στις θέσεις που πρόφτασα
είναι όλοι τους δακρυσμένοι
όμως κοιτάζουν τις ουράνιες ρεκλάμες
και μια ζητιάνα που πουλάει τσουρέκια
στον ουρανό.
Δυο άνθρωποι ψιθυρίζουν
τι κάνει την καρδιά μας καρφώνει;
ναι την καρδιά μας καρφώνει
ώστε λοιπόν είναι ποιητής

(ΜΙΛΤΟΣ ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ, παραλογαίς)

intadot είπε...

Ο χρόνος και ο τρισδιάστατος χώρος θεωρούνται μία τετραδιάστατη πολλαπλότητα που λέγεται ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ. Το χωροχρονικό συνεχές περιλαμβάνει τέσσερις διαστάσεις: τρεις διαστάσεις για το χώρο και μια για το χρόνο. Ένα σημείο στον χωρόχρονο ονομάζεται ΓΕΓΟΝΟΣ. Το κάθε γεγονός καθορίζεται από τέσσερις συντεταγμένες, (ct, x, y, z), η φυσική σημασία των οποίων εξαρτάται από το ποιο σύστημα συντεταγμένων χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε τον χωρόχρονο.
Ο χρόνος εξαρτάται από το σύστημα αναφοράς στο οποίο γίνεται η μέτρηση του κι επομένως δεν είναι απόλυτος. Το ίδιο ισχύει για τον χώρο.Μόνο ο χωροχρόνος ως ενοποιημένη έννοια, που είναι μαθηματικά χώρος του Μινκόφσκι, είναι απόλυτος, ενώ οι συνιστώσες του, ο χώρος και ο χρόνος, αποτελούν πλευρές του που εξαρτώνται από τον παρατηρητή (το σύστημα αναφοράς).Αυτό που ενοποιεί χώρο και χρόνο στην ίδια εξίσωση είναι ότι η μέτρηση του χρόνου μπορεί να μετασχηματιστεί σε μέτρηση ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ.Από αυτήν την άποψη θα μπορούσε κανείς να πει ότι ο χρόνος είναι χώρος!

Ανώνυμος είπε...

4Αν και σαν νοημα λιγακι δυσβατο (το παλεψα λιγακι μετα εδω και τα εκει!)15το αποτελεσμα του επιχειριματος,8αφηνει σε οσους το βλεπουν απλα ως θεατες μερικες πολυ ωραιες φωτογραφιες,και42 μια επιβραβευση για την ολη προσπαθεια της ομαδας που εργαστηκε16 πανω στην δημιουργια του Blog.23
Συνεχιστε!

Ανώνυμος είπε...

Η ωρα ειναι 00:47 (και ο χρονος ειναι σχετικος εκτος απο το "εδω") και βλεπω σε μια τζαμαρια στην εισοδο ενος σπιτιου να λεει "This is not here"..Που ειμαι οταν ειμαι εδω?