που ειμαι οταν ειμαι εδω;

Η φωτογραφία μου
που εισαι; | εδω.. | define εδω | in_situ ENA BLOG ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΔΩ ΤΟΥ.Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΣΗΣ ΧΡΟΝΟΥ-ΧΩΡΟΥ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΟΠΤΙΚΕΣ.Η ΣΤΙΓΜΗ

7.12.07

βρες τη φραση

στα παρακατω links θα βρεις τις λεξεις που χρειαζονται για να σχηματιστει η φραση

π _ _ _* σ _ _ _ _ _ _ ς * ε _ _ _ _ *_ _ ι * _ _ _ _ _ _ _ _ *_ _* π _ _ _ *_ _ _ * β _ _ _ _ _ _ α ι ?

( μην χαθειτε στα links ! η απαντηση ειναι ευκολη !! διαβαστε τους τιτλους)















http://www.simos.gr/2007/11/bob.html
http://naftilos.blogspot.com/2007/06/blog-post_4012.html
http://www.blogosfaira.com/archives/74
http://giama.wordpress.com/2007/10/07/Επιστήμονας-ισχυρίζεται-ότι-δημιούρ/
ελεγχεις
http://www.athensvoice.gr/i-saw-you/
http://geocities.com/grphysics/faq/rotwater.html
εδω
βρισκεσαι
?

8 σχόλια:

antonakis είπε...

τα πόδια μου πατάνε στο χαλάκι..
τα δαχτυλα μου πατάνε κάποια πλήκτρα..
η όρεξη μου είναι στις πίτες της γιαγιάς ..
τα αυτιά μου χαιδεύει μια ηχογράφηση jazz του '50..
στην τηλεόραση βλέπω έναν αγώνα μπάσκετ στην Ισπανία..
το μυάλο μου είναι σε εκείνη που χορεύαμε χθές..
αλλά η καρδία μου είναι κάπου πεταμένη χιλιόμετρα μακρυα..
το blogspot σε ποιά χώρα βρίσκεται;
ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ!!!
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΜΟΥ..

Unknown είπε...

Πάντα ξέρουμε πού είμαστε, αλλά μας αρέσουν οι ψευδαισθήσεις και τα άλοθι για να ξεφύγουμε από την πραγματικότητα και να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα. Είναι τρόπος ζωής το να παριστάνουμε μια 'τους χαμένους στον ορίζοντα' και μια τους 'δήθεν'. Άν ξέρω πού βρίσκομαι, δεν προκαλώ, δεν ασολούνται μαζί μου. Άν όμως παριστάνω το 'lost in space', είμαι 'in'. Λίγη ειλικρίνια ρε παιδιά! Κάνει καλό στην υγεία! Κόψτε τη φούντα!

Ανώνυμος είπε...

Δε νομιζω οτι συμφωνω Ειρηνη μου... Δυστυχως η εποχη που ζουμε ειναι τοσο γρηγορη που ορισμενα πραγματα ουτε καταλαβαινουμε πως και ποτε τα κανουμε, απλα λειτουργουμε μηχανικα. Ή αλλες φορες απλως βρισκεσαι καπου χωρις να το θελεις κ το μυαλο σου ειναι αλλου απο το σωμα σου και οσο και αν θελεις δεν μπορεις να το επαναφερεις. Για αυτο το λογο ειναι πολυ πιθανο καποιες στιγμες να μην μπορεις να ελεγξεις σε ποια "εδω" βρισκεσαι. Δεν ειναι ψευδαισθηση, ουτε αλλοθι απλα συμβαινει. Δε λεω οτι ειναι καλο ή κακο αλλα ισως δε θα πρεπει κανεις να χανει τον ελεγχο για να μη χανει πραγματα απο τη ζωη του.

Ανώνυμος είπε...

καλά που μπήκα;;;; μπερδευτηκα λιγακι.. jazz, ερωτευμένοι, φούντα,lost in space, κ μέσα σ όλα κ ο bob sponge!!! είμαι στον παράδεισο?

Ανώνυμος είπε...

αγαπητε ανωνυμε (που γιατι δε μας λες το ονομα σου δεν καταλαβαινω...).. αν αυτο ειναι ο παραδεισος για σενα.... τοτε παω πασο!! κατανοω απολυτα και τον Βοb και τη μπανιερα!

kymaios είπε...

"ποσο σιγουρος εισαι οτι ελεγχεις σε ποια εδω βρισκεσαι?"

Α.

Ανώνυμος είπε...

Γειά σας, είμαστε οι ψηφιακοί σκουποδιάρηδες του anti-topia.blogsot.com και ήρθαμε για να μας ενισχύσετε τη συγκομιδή. Επισκεφθείται και καταθέστε μας ό,τι αχρείαστο έχετε.

shadows είπε...

emeis pantws eimaste edw edw kai wra...


to blog www.shadows-everywhere.blogspot.com metafer8ike sto
www.shadows-everywhere-alternative.blogspot.com